Meest Gestelde Vragen

Wat moet ik doen als mijn racket kapot geleverd wordt?

We verkopen alleen producten van officiële distributeurs en agenten in Nederland, wat betekent dat al onze producten worden gedekt door de verschillende garanties van de leverancier. 

Wat moet ik doen als mijn product kapot gaat?

Het hangt er natuurlijk van af hoe het kapot gaat en waardoor de schade is ontstaan. Als je schade aan een product opmerkt, zorg er dan voor dat je zorgvuldige foto's en documentatie maakt en dit naar naar info@padelspullen.nl stuurt.

Hoe vaak moet ik mijn racket wisselen?

Het is echt een kwestie van persoonlijke voorkeur. Hoe vaker je speelt en hoe hoger je level, hoe vaker je van racket moet wisselen. Het is vrij gebruikelijk dat iemand die 2-3 dagen per week speelt, één keer per jaar zijn racket verwisselt. Het is echter vrij gebruikelijk om een ​​nieuw racket van hetzelfde model te krijgen, aangezien het materiaal in de kern in bepaalde gevallen zijn elasticiteit kan verliezen.

Welk racket moet ik nemen?

Alleen jij kunt daar antwoord op geven! We helpen je echter graag om het uit te zoeken. Bekijk onze Racketquiz waar je een snelle test kunt doen om erachter te komen welk racket perfect bij jou past.

Hoe lang gaat een racket mee?

Zolang je er goed voor kunt zorgen, zal je racket je goed van pas komen. In sommige gevallen kan het materiaal in de kern echter beginnen uit te drogen en na verloop van tijd zijn elasticiteit verliezen. We raden je aan om geen nieuwe rackets van te oude modellen te kopen om het risico hiervan te verkleinen.

Als je een vraag hebt waarop je het antwoord niet kunt vinden, kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@padelspullen.nl.

Als je denkt dat er nog andere veelgestelde vragen zijn die hier moeten worden vermeld, laat het ons dan gerust weten!